НАВЕРНЕНЄ СЯ КИТАЙЦЯ.
Один Китаєць так оповідає про своє навернене ся до Христо
вої віри:
,,Я був в глубокій пропасти і не міг себе виратувати. Погля
нувши до гори, я побачив на вершку тїнь, і якесь поважне лице
споглянуло на мене і сказало: „Мій сину, я є Конфуцій, батько
і опікун твого краю, котрого релїґію ти визнаєш. Єсли би ти був
слухав моєї науки, ти би ніколи не знайшов ся тутка” В кінци
кивнувши менї рукою, він сказав: „Єсли ти коли небудь видобу
деш ся з тої пропасти, памятай, слухай моєї науки” Пуста була
його мова, він не спас мене.
і
Відтак надійшов Будда і споглядаючи з гори на мене, сказав:
„Сину,
не
зважай на иїщо, спочинь. Зложи рамена, про ніщо не
думай, і прийде забуте, Нїрваиа, той спокій, до якого всї стрем
лять” Я крикнув: ,,Батько Буддо, допоможи менї дістати ся з тої
пропасти, а я вже то зроблю, що ти кажеш. Я мігби легко сповня
ти твою науку, єсли би я був там, де ти є, але як же ж я могу за
бути о всім в тій пропасти ?” Але Будда нічого не сказав і лишив
мене в моїм горю.
Відтак показало ся єще одно лице. То було лице чоловіка
повного ласки і повного терпінь. Він не зволікав анї хвилину, але
зійшов до мене на діл, пригорнув мене до себе, і винїс мене з про
пасти на гору. Відтак скинув з мене брудну грішну одїж, а вло-
жив на мене чисті шати, і сказав до мене: „Ходи за мною, а я ні
коли тебе ие опущу” То був Ісус Христос.
В такий спосіб я покинув релїґію Конфуція і релїґію Будди, і
навернув ся до Христа, бо Він допоміг менї тогдї, коли я був в бідї.
ОБОВЯЗКИ ПАНА І СЛУГИ.
Пан повинен: і. Дати слузї роботу відповідну його силам. 2.
Платити його ретельно. 3. Ходити коло него, коли він хорий.
4. Дати йому спосібність забавити ся. 5. Від часу .до часу дати йо
му вільний час від роботи.
Слуга повинен: і. Будити ся зі сну заки пан стане. 2. Класти
ся на спочинок після пана. 3. Бути задоволеним тим, що пан дає.
а
.
Працювати радо і добре. 5. Всегда говорити про пана добре.
Розуміє ся, що слуга має сповняти свої обовязки лиш тогдї,
коли пан сповняє свої обовязки.