ХРИСТИЯНЬСТВО В БИЗНЕСЇ.
Один славний адвокат в Індіяна, коли єще зачав практикува
ти, навернув ся до Христа. „Який ти дурний” , сказав до него
•днн сальонїст, „єсли хочеш бути добрим адвокатом, то не можеш
бути добрим Християнином. Ти зіпсуєш свій бизнес. Люди не
потребують адвоката-, іщо^єгчеШшк^ійссти^іІіином” . Але молодий
адвокат на се не зважав і його практика росла. Сальонїст як мав
яку справу перед судом, ішов до адвоката, звісного безбожника,
а оминав того Християнина. Прийшов час, сальонїст тяжко захо-
рував, і вже наближала ся смерть. Треба було писати тестаменти,
і тогдї він закликав Християнина адвоката. „До тої роботи” , ска
зав умираючий сальонїст, „я потребую Християнина-адвоката, бо
тут потреба чоловіка, котрому можна вірити” .
ОБОВЯЗКИ РОДИТЕЛЇВ І ДЇТИЙ.
Родителї повинні: і. Здержувати дитину від зіпсутя, 2. учитж
єї чесноти. 3. учити єї штуки і науки, 4. постарати ся для неї о
добру жінку або мужа, 5. лишити їм наслїдство.
Дїти повинні: і. Удержувати родителїв в старім віці, 2. спов
няти всї дитинячі обовкзки, .3. стёрелл родинного маєтку, 4. ста-
рати ся бути гідними наслїдити маєток по родителях, 5. шанувати
память родителїв.
В І Р А З О Р О А С Т Р А .
В Сьвятім письмі читаємо, що коли Ісус Христос прийшов
на сьвіт, три мудрцї зі Сходу, ведені зьвіздою на небі прийшли
поклонити ся дитяти і принесли йому дари. Т і три мудрцї зі
Сходу, походили з краю ІІерсиї, і вірили в релїґію Зороастра.
Приклонники тої віри нині вже вимирають. Тепер жиє їх
около сто пятьдесять тисяч. Они єще тепер утримують огонь на
престолі бога сонця, котрий, як передане каже, від, початку сьвіта
до тепер ніколи не загас. Онії єще тепер убирають ся в білї убра
ня і ходять в коло того престола, сьпіваючи піснї в честь свого по-
ганьского бога, котрого називають сотворителем сьвіта.