ложив банк. Він перший впровадив американські бонди
в європейській торговлї цінними паперами. Незабаром
однак брат Авраам отворив у Франкфурті свій банк, а
Іссак і Лєопольд перенесли ся до Лондону і там заложи-
ли філію банку; Вільгельм знова заложив банковий дім
Зелїґмана в Парижи. Перед кількома літами збудували
ми новий дім в Ню Йорку при улицї Вілїям і там завісили
на стінах портрети вісьмох братів Зелїґманів. Ми ніколи
не забуваємо і за своє рідне село та спішимо там з по-
мочию. Ми заложили там школу” .
Стільки оповідав сам Зелїґман про себе. До сього
оповіданя треба додати, що він був членом нюйорської
біржі і мав великий вплив на банкирські інтереси в
цілій Америці. Його близша і дальша родина зросла до
100 голов і через них він мав вплив в Америці і в Европі.
Попри свою бізнесову жилку Зелїґман тямив також і на
гуманність і щедро давав запомоги на добродійні цїли.
•6 се взір чоловіка, який зелїзною витривалостию доходить
з найнизшого на найвпсший щебель.
Минулого року згинув хтось на улици міста Ню йорку
що 14 годин, а що 23 мінути ранено одного чоловіка. Зага
лом умерло від цьвітня 1916 р. до цьвітня 1917 р. (протягом
12 місяців) 77.801 людий; з них 61.859 померло на заразливі
недуги, 4.224 вмерло насильною смертию, 1.147 людий помер
ло наслідком нещасливого випадку, а 428 згинуло від огню.
Обчисляють, що протягом слідуючих 12 місяців обслужать
нюйорські шпиталі і клініки один мілїон осіб.
ЯК УМИРАЮТЬ В НЮ ЙОРКУ.
А Ф О Р И З М И .
Спокійна совість спить підчас бурі.
Соловій не хоче співати в клїтцї.