— 20 - •
зорганізованих на підставі чартеру
організації в одно товариство му-
жеське, жіноче або мішане, иідчиня-
ючеся статутам У. Н. Союза, знане під
принятим іменем Братства, Сестрицтва
?.бо Товариства з порядковим числом
в організації. Прм: Братство св. О. Ни-
колая, Від. 78. У. Н. Союза; Сестрицт-
во св. Анни, Від. 228. У. Н. Союза; То
вариство „Любов", Від. 262. У. Н. Со
юза; Дружина Князя Данила, Від. 238.
У. Н. Союза; Запорожська Січ, Від.
206. У. Н. Союза; Поступовий Укр.
Клюб, Від 70. У. Н. Союза; Українське
Робітниче Товариство, Від. 11. У. Н.
Союза; і т. п.
Нових членів до У. Н. Союза при-
ні-пають члени старі, згуртовані в То-
влриства-Відділи, ухвалою після голо-
совання, на своїх місячних зборах. Го
ловна канцелярія безпосередно нових
членів сама не принимає, але радо
служить адресою відділу в даній або
найблизшій місцевости. В ціли при-
няття до організації, треба голоси-
тись до секретаря відділу перед збо
рами, або треба бути представленим
на місячних зборах відділу. Перед
секретарем відділу треба зложити від
повідні зізнання, які він впише до
просьби о приняттє, до якої муситься
долучити свідоцтво лікарське канди
дата, виписане на тімже самім папери
— бленкеті.
Для вписування дітей членів, на
обезпеченнє в У. Н. Союзі, в кождім
відділі находяться осібні друки. До
гриняття дітей непотрібно жадних
ухвал, вистарчить дитину привести
до секретаря 'відділу і зажадати її
вписання. Це найліпше полагоджу-
вати в день місячних зборів, перед
отвореннєм або опісля. Правосильний
член, так мущина як і женщина, ма
ють право обезпечити в У. Н. Союзі
свої рідні або прибрані діти, пасербів
або круглих сиріт, правно відданих їм
в опіку.
Які користи дає членство в У. Н.
Союзі?
У. Н. Союз дає своїм членам всі
такі користи, які може дати лиш най
більша і найсоліднійша того рода
організація, з такою світлою минув-
шостию, та такою солідною запору
кою на будуче, як їх має У. Н. Союз.
Користи великі і саме такі, яких члени
найбільше потребують.
Члени У. Н. Союза, за малу місячну
вкладку, яку складають на руки управ
відділу, користуються підмогою на
случай слабости або часової нездіб-
ности до праці. Кождий свідомий ро
бітник знає сам оцінити вартість та
кого обезпечення.
Відділ-Товариство опікуєся хори-
¥и
членами, а на случай смерти члена,
віддає єму останну прислугу. І це має
волику вагу туть на еміграції. Для
здорових членів впрост неоціненої
вартости є зорганізоване співжиттє
товариське по відділах, тісно звязане
з національним, просвітним і еконо
мічним розвитком укр. еміграції, в
якім члени У. Н. Союза беруть ви
значну участь.
Більшу грошеву запомогу дає го
ловна каса У. Н. Союза, де напливає
часть місячної вкладки члена, а саме
сталу річну запомогу на случай неви-
лі- имої недуги, а в разі каліцтва одно-
[ чзову поміч до висоти $400, без на-
рушення суми обезпечення, яку до
смерти члена в цілости виплачуєся
після запису, спадкоємцям. На случай
смерти обезпеченої дитини У. Н. Со
юз дає запомогу до висоти $400.
В цей спосіб членство в У. Н. Со
юзі дає повне обезпеченнє членам і їх
родинам.
Не мало вдовиних і сирітських сліз