У неділю 21 вересня 1969-го року
український Париж переживає подію,
що зворушила справді всіх українців:
після 15 років важких зусиль, впер
тої праці і незвичайної жертвенности
— посвячено церкву Св. Симона, що
навіки вшановуватиме ім’я Головного
Отамана Симона Петлюри та повин
на стати релігійно-культурним осе
редком, бо в тому ж будинку вже
примістилась, як співвласник, Біблі
отека ім. С. Петлюри.
Посвячення доконав Архиєпископ
Мстислав Скрипник, новообраний Ми
трополит УАПЦ, в сослуженні Прє-
осв. Доната, єпископа Мельборнсько-
го, шости священиків, між якими бу
ли о. Протопресв. А. Теодорович з
Австралії та о. Протопресв. І. Бачин-
ський, Адміністратор на Західню Ев-
ропу. Як гості були присутні два свя
щеники інших Прав. Церков, та Всесв.
і Впреп. о. шамбелян М. Левенець, як
представник відсутнього у Парижі
Преосвященного Екзарха для укра
їнців католиків Кир Володимира Ма-
ланчука. Від польської спільноти був
ред. Янковські, син кол. посла з Рі-
венщини.
Службу Божу попередив урочистий
чин Посвячення Храму, що почався
точно о год. 9:30 при виповненій по
береги церкві. Між тими, що моли
лися, було значне число українців
греко-католиків, як вияв братнього
зрозуміння і спільної радости укра
їнським осягом.
Високопреосвященний
Митрополит УАПЦ
МСТИСЛАВ СКРИПНИК
Глибокозмістовну проповідь виго
лосив Владика Мстислав, вітаючи ук
раїнців Парижу з великим святом,
звертаючи увагу на те, що в різні ча
си наша Православна Церква, що зав
жди йшла з народом і працювала
для народу, була чинником творення
культурних вартостей, тож і тепер
паризька церква повинна розвиватися
як осередок релігійно-культурний на
пожиток всіх українців.
Після Молебня і привітального сло
ва о. І. Бачинського, присутні на Бо-
В ПАРИЖІ