ШІСТДЕСЯТИМ КАЛЕНЩАР-АЛЬМАНАХ
Щорічні календарі-альманахи Українського Народного Союзу і
„Свободи” вже мають свою велику традицію і становлять багатюще
джерело матеріялів для загальної історїі і , зокрема, історії українсь
кого життя по цей і по той бік океану. Вистагить познайомитися з
бібліографічним оглядом календарів-альманахів, що його склав ред.
Богдан Кравців у попередньому календарі, щоб переконатись, яку
солідну й єдину в своєму роді позицію становлять вони в загально
українському культурному доробку
.
їхню вартість і значення збіль
шує ще та обставина, що вони, ці календарі-альманахи УНСоюзу і
„Свободи”, вже від довшого гасу появляються в 20-тисячному тиражі,
отже є найбільш поширеною книжковою публікацією в українській
діяспорі
.
Від яких двадцяти років майже кожний із цих календарів-альма-
нахів присвячений якійсь подїі ги річниці. Ювілеї Укра/інського На
родного Союзу, роковини Тараса Шевченка, Івана Франка, гетьмана
Івана Мазепи, Української Національної Революції, пам’ятник Тара
сові Шевченкові у Вашинґтоні
всі ці і багато інших роковин і подій
були відзначені ювілейними виданнями цих календарів
.
Шістдесятий календар дещо відбігає від цієї засади і в ньому,
крім різноманітних „календарних” матеріялів
,
окрему увагу віддано
такій епохальній подїі, як перша виправа людини на Місяць, а з укра
їнських подій, зокрема, відмічено торжества посвячення храму
се.
Со
фії та синод Єпископату УКЦеркви в Римі, собор УАПЦеркви в Н і
меччині, посвячення православного храму св. Симона в Парижі та
ювілейні святкування 75-річчя Українського Народного Союзу.
Однак і цей календар можна уважати за ювілейний, бо він
шістдесятий з черги календар-альманах УНСоюзу
.