СОЮЗ ІВКА
Написав А. Д.
До найновіших надбань Українсько
го Народного Союзу належить велика
і справді репрезентативна вакаційно-
відпочинкова оселя, вже відома під на
звою Союзівки. Положена вона в пре
красній лісисто-гористій околиці при
СОЮЗІВКА: Гостинниця
вступі до мальовничих гір Кетскил в
стейті Ню Йорк та у віддаленні не пов
них 100 миль від міста Ню Йорк. Сама
оселя має коло 250 акрів площі, час
тинно лісистої, та включно зі ставом.
На цій площі є всіх дев'ять будинків,
окремий плавальний басейн і тенісо-
вий корт. Перед басейном є велика,
очищена від лісу площа, з буйною тра
вою. Воду для оселі забезпечує влас
ний джерельний резервуар. Будинки
— за виїмком одного — це солідна кон
струкція з каменя та з центральним
огріванням, що забезпечує їхню вжит-
ковість теж взимі. Головний будинок,
з прекрасним видом на безмежні під
гірські простори, має три поверхи, 38
кімнат, з того 22 з приватними лаз-
ничками, велику шкляну веранду, два
балькони та велику, модерно устатко
вану їдальню, що в потребі може слу
жити за залю для імпрез та зборів. Два
інші, менші будинки, теж з каменя і
теж на два поверхи кожний. Один з
них має 13, а другий 10 кімнат, всі з
приватними лазничками. Крім того є
три менші доми, з того два муровані,
та з відповідною кількістю кімнат. Ще
один великий будинок, двоповерховий
і мурований, має 10 кімнат, з того дві
з приватними лазничками. Є один фар-
мерський будинок, що має шість кім
нат і лазничку, але без центрального
огрівання. Ці забудовання завершує
мурований гараж на 10 авт та з огрі
ваними мешкальними кімнатами на
верху. Всі будинки розміщені в деяко
му віддаленні від себе, хоча й недале
ко один від одного. Біля них журчить
гірський потічок, що своїм шумом до
повняє симфонію шелесту листя та ще
бету пташок цієї, направду повної кра
си і спокою, оселі, що за попередніх
власників була репрезентативною еа-
наторією в околиці.
СОЮЗІВКА: Басейн
Союзівка, з її відкриттям та пере-
данням для користування американеь-
ко-української громади в 1953 році,
стала осередком товариського й куль
турного життя американських україн
ців в літніх вакаційних місяцях.