рала, як і його дід, скінчив військову
академію в Вірджінії та покинув вій
ськову кар'єру, ставши правником.
Дід по матері, Б. Вілсон, був посад
ником в Мексиці, збудував першу
єпископальну церкву в Каліфорнії.
Генерал Паттон народився 11 лис
топада 1885 р. Скінчив класичну гім
назію для хлопців в Пасадені, потім
родинно-традиційну військову школу
у Вірджінії та в 1909 р. Вест Пойнт.
Після того високу школу для стар
шин генерального штабу і Коледж
Стратегії.
В першій світовій війні — адью-
тант при Головній Кватирі Амери
канських Експедиційних Військ. В
1917 році організував першу амери
канську танкову школу. Організував
та керував 1-ою та 304-ою танковими
бригадами, будучи в ранзі полковни
ка. По першій світовій війні був стар
шиною Головного Штабу на Гаваях,
при шефові кавалерії у Вашингтоні,
бригадир-командир при 2-ій танковій
дивізії у Форт Бормінґ, командуючий
(діючий) генерал 1-ої танкової диві
зії (квітень 1941 p.).
При висадці в Африці, 8-го листо
пада 1942 року, генерал Паттон був
головнокомандуючим військових об'
єднань (африканських). В лютому
1943 року був призначений діючим
генералом Західніх (європейських)
військових об'єднань. В липні 1943
року був головнокомандуючим Сьо
мою Армією (Сицілія), в березні 1944
року головнокомандуючим Третьою
Армією (Франція). Був нагородже
ний 24-ма найвищими орденами різ
них країн: 10 американських, 2 анг
лійських, 3 французьких, 2 бельгій
ських, 2 люксембурзькі, 1 російський
(Кутузов), 1 Морокко, 1 Мехіко, 1
П'ятої Олімпіяди у Швеції, 1 Евро-
пейсько - Африкансько - Середньо-
Східня стрічка з срібною та бронзо
вими медалями.